Kilka ćwiczeń na pozbycie się oponki

brzuch

Skuteczne ćwiczenia to postawa w walce z oponką na brzuchu. Regularne ćwiczenia przyspieszą proces spalania tkanki tłuszczowej oraz wzmocnią mięśnie i ujędrnią skórę. Poznajcie kilka skutecznych ćwiczeń, które pomogą Wam pozbyć się oponki na brzuchu.

Kilka ćwiczeń na pozbycie się oponki

Ćwiczenie kolano – łokieć – stajemy prosto. Unosimy prawa nogę zgiętą w kolanie na ukos do wysokości klatki piersiowej. Skręcając tułów, dotykamy łokciem do kolana. Na przemian unosimy raz prawą, raz lewą nogę po skosie i dotykamy kolan przeciwległym łokciem. Nie możemy zapomnieć o zachowaniu prostych pleców! Przez całe ćwiczenie napinamy mięśnie brzucha, tak aby ustabilizować sylwetkę.

Ćwiczenie kolana do góry – biegniemy w miejscu i unosimy kolana jak najwyżej. Ręce trzymamy ugięte w łokciach i rozluźnione tak jak podczas zwykłego biegu. Ćwiczymy 30 sekund. Pierwsze 15 sekund wykonujemy wolniej, dopiero później przyspieszamy.

Kilka ćwiczeń na pozbycie się oponki
źródło: pixabay.com

Ćwiczenie wspinaczka – przechodzimy do pozycji deski na prostych rękach (opieramy się na dłoniach i palcach stóp), nie zapominamy o prostych plecach. Biodra musimy unieść nieco wyżej i zaczynamy przyciągać raz jedno, raz drugie kolano do klatki piersiowej. Pracujemy nogami dynamicznie, tak jakbyśmy się wspinali, ale w poziomie. Pilnuj, abyś nie unosił za wysoko bioder.

Ćwiczenie klasyczny plank – zostajemy w pozycji deski, opierając się na przedramionach, ciągle pamiętając o idealnie prostej linii, którą powinny tworzyć tułów i nogi nie możemy zbytnio ani opuszczać, ani unosić bioder. Wytrzymujemy w tej pozycji 30 sekund.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *